Sinopsis Drama Wifi Sebelah Rumah Full Episod





Sinopsis Drama Wifi Sebelah Rumah Full Episod. Nantikan drama bersiri 'Wifi Sebelah Rumah' menyatukan gandingan Zul Ariffin dan Ruhainies. Drama 16 episod arahan Shuhaimi Zulkefli, diterbitkan oleh OrangeTree Production. Drama romantik komedi ini akan disiarkan di TV3 jam 7 malam. Sama-sama kita nantikan gandingan menarik ini.

Sinopsis Drama Wifi Sebelah Rumah Full Episod


Sinopsis Wifi Sebelah Rumah. Mengisahkan Ghaz (Zul Ariffin) yg perlukan sambungan wifi untuk menyiapkan urusan kerjanya, jadi pilihan yg dia ada adalah pergi ke kafe berhampiran rumahnya.

Masalahnya Ghaz tak dapat habiskan kerjanya apabila dihalau sebaik tamat waktu operasi kafe tersebut. Mira (Ruhainies) yang juga kebetulan singgah di situ menghulurkan bantuan kepada Ghaz dengan memberikan password wifi dirumahnya.

Ghaz dan Mira sebenarnya berjiran, sejak pindah ke situ Ghaz dah mula jatuh hati dengan jiran sebelahnya. namun banyak halangan yg kena Ghaz tempuh untuk memikat Mira lagi-lagi nak berdepan dengan bapa Mira yg menakutkan.

PELAKON : Zul Ariffin, Ruhainies, Keith Foo, Nurin Afiqah, Fadlan Hazim, Asha Zainul, Ridzuan Hashim, Fazlina Ahmad, Ziana Zain

WATAK PELAKON 

Zul Ariffin sebagai Ghaz

Ruhainies sebagai Mira

Keith Foo sebagai Fizi

Nurin Afiqah sebagai Shasha

Fadlan Hazim sebagai Fendi 

Asha Zainul sebagai Zana

Ridzuan Hashim sebagai Uncle Sam

Fazlina Ahmad Daud sebagai Kathy

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.