abgferoz shopping di jalan masjid india

14
49
views
yeyyy… dah dpat setahun ngidam
baru smlam dpat beli..
hik hik hikk..
ok x den pkai spek ? atau ok lagi x pkai spek ?
anyway spek tuh beli kat jlan masjid india rm10 ja
bkan ada power p0wn..
kah kah kah…. saje2 xda kje
sape kate perlu duet byk utk bergaya..
aku rase kalu rm50 dah ckup pakej baju, sluar, spek



Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

dan ada 2 or 3 aksesori laen anda bley beli kat
jalan masjid india sblah LRT masjid jamek nie..
murah2 beb.. anda dtang bogel + rm50 dan
anda akan balek penuh lengkap bergaya
tp smlam aku x bogel laa
gila kau nak dtang bogell.. sesia kna tangkap masuk wad gila…
xsemestinya benda murah itu tidak berkualiti or tidak
cantik mata memandang
ape yg anda perlu adalah meneliti dan memilih dngan betoi..
survey gerai2 lain dlu sblum mmbuat pilihan
p/s… buka la tanda harga tuh.. kantoi nnti :)~

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


14 COMMENTS

  1. hahahaha!

    sib bek x pegi berbogel~

    well~ kat sana best tau soping~
    masa jadi student dulu situ le tmpt soping x igt dunia~

    p/s : x mo ah pakai spek~ ilang macho anda. :P

  2. vs x kire murah..janji cantikkkk…org bkn nk tanya harga pun kn?mula2 kalo org puji..cantikkk…pas2 br tanye beli kt mane? n harga brape?..btl x?hehehe…

  3. yer sy stujuk !! xsemestinye klu nk bgaya perlu pakai brg mahal. yg penting kne pndai bgaya. artis pn bknnye sume dia beli mahal2. tp sbb diorg pndai bgaya, tu yg nmpak mcm mahal.

  4. btoi btoi btoi…
    hik hik hik…

    buat pe nak blagak or bergaya pkai barang mahal2 utk tayang2… barang mahal xsemestinya berkualiti…

    mmbazir itu amalan syaitannnnn….

  5. shopping kat masjid india mmg leh jadi gile.

    1. gile sebab banyak sangat barang, murah lak tu
    2.gile sbb banyak duit dah habis.

    hehe
    .btw, nice speck! ^___^

    JempotDatangKeBlogTqa

  6. hik hik…
    tqa.. time nk kuar bwak lew sikit2.. klu dompet penuh mmg kita asyik nak blanje ja.. so bwak sikit2.. :)

    bella : mekaceh yeah :)

Comments are closed.