Arnab Angora Samseng Gigit Kasut Baru

11
551
views
 Arnab Angora yang gengster
 Pesalah yang gigit kasut aku..
 kasut baru beli dah jadi mangsa gigit
✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



bukan 1 tapi 2 yang kna gigit..
adeiii.. ganas betoi arnab angora aku nie.. 
ingat bila dah lepas dia tak buat hal..
rupe rupenya bila dah lepas dia gigitnya kasut baru aku
adeiii baru ja beli 2 hari lepas…
sesia je dah bercorak kasut aku..
isk isk isk..
tengah sedap2 tengok tv nampak sekor kucing masuk rumah
jelink2 arnab aku.. mula mula nak halau..
tpi biarkan jela tengok apa jadi..
tetiba arnab angora aku pergi dekat kucing..
pusing keliling kucing tetiba kedua dua ekor
arnab aku terkam kucing tuh…
hik hik hik..

larik lintang pukang kucing tuh..
hahahaha gile samseng..
macam tuan dia gak.. hahahaa
p/s.. sapa nak laga arnab ?
meh la hahahaaha
kidding :)~

Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih






Facebook Comments

Previous articleApa itu Ekstasi ?
Next articleApa Itu Insomnia ?
SHARE

11 COMMENTS

  1. pergh…betoi ka ini arnab angora??

    dia gigit tuan tak??

    cukup lah nad jaga sugar glider jerk..:)

    kucing tu bukan kucing feroz ke?

  2. hoho.. tengok arnab pun tahu tuan nye camne wakaka gile gangster hehe.. arnab naz da besar .. yeyy suke tengok nt naz hapdate kt blog ye

  3. samseng macam abg feroz kut?hahaha..
    wahh brutal tuh,kucing lari.
    tapi jaga lok2 coz arnab mas dah besar n sangat2 manja,orang culik.
    (-_-)

Comments are closed.