INDEKS PENCEMAR UDARA (IPU)

INDEKS PENCEMAR UDARA (IPU)

Bacaan Terkini Indeks Pencemaran Udara – IPU

kebanyakkan tempat telah mencatatkan penurunan IPU dikawasan mereka tapi ditengah kota indeks pencemaran udara IPU kelihatan meningkat 40 dari 150 semalam… tapi pagi tadi nampak macam kurang sikit jerebu.. adakah aku bermimpi ? heee.. mudah-mudahan semuanya baik² sahaja..




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG

semalam saya pergi cari topeng muka untuk adik bila pergi ke klinik 1Malaysia habis stok pula katanya.. then pergi ke kedai 1Malaysia nasib baik ada.. tapi 1topeng @ mask berharga RM1 dan 1kotak RM9 katanya… wahhhh mahal juga ek sekarang.. dulu rm0.50 je.. tak kesahlah untuk kesihatan beli juga la…

then lepak makan gosip² pasal harga topeng mulut dan hidung ni pakcik kedai pula menyampuk semalam dia beli kat farmasi harga sekotak cecah rm35 perghhh… ada juga yang mengambil kesempatan dalam kejerebuan.. isk isk isk..

kalu aku yang terkena memang dah pergi report je.. biar dia rasa..

kepada sesiapa yang nak semak Bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU) TERKINI anda boleh layari http://apims.doe.gov.my/apims/index.php

Antara yang MENARIK...