sedekah

Bantuan Derma Kilat Blogger Diperlukan – salah seorang dari kalangan kita blogger memerlukan bantuan kita yang mana neneknya tidak sihat dan memerlukan dana untuk berjumpa doktor pakar..

petikan dari blog putrimalupage

Nenek ima sakit. beberapa minggu selepas kami sekeluarga berhijrah ke semenanjung, nenek slalu sakit-sakit. Dia rindukan anak ima. Bukan niat untuk meninggalkan mereka.Tapi ima harus untuk mencuba nasib. Dan beberapa minggu lalu nenek terkena penyakit kayap di bahagian kepala dan muka. habis bernanah.Tapi sekarang nanah tu dah kering dan dah boleh kopek pun. Ingatkan bila kering nenek dah sembuh, Tapi masalah lain pulak timbul bila nenek sering meracau dan mengadu kesakitan kepala yang sangat sakit dari dalam.




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

Ya Allah, Tuhan je tau perasaan ima. Dari jauh je dengar khabar nenek sebab nak balik memang tak mampu.Tiket hujung tahun memang mahal. Harga tiket nak sampai rm600 lebih.Ima kerja pun tak keruan.Ada aunty ima je yang jaga nenek sekarang.Hampir setiap petang nenek kesakitan dan terpaksa dibawa ke hospital. Dan bila sampai hospital, nenek just diberi injection dan ubat. Terluka hati ima bila dengar dari jauh je.

Semalam aunty kata nak bawa nenek jumpa doktor pakar.Tapi kat sana takde doktor pakar. Terpaksa ke Kota KInabalu sabah untuk berjumpa doktor pakar.Perlukan kos yang banyak sebab kena pergi jauh. So dengan rendah hati dan perasaan segan ima nak minta bantuan kat rakan-rakan blogger dan sesiapa yang membaca ni untuk bantu ima. Ima nak kutip derma untuk kos hantar nenek ke doktor pakar.Ini je yang mampu ima buat untuk nenek dari jauh. Bantulah ima untuk kumpul derma seberapa yang korang sudi.Kalau tak sekalipun, tolong sebarkan entri ni. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas budi korang semua..

untuk entry penuh sila layari blog Pn Ima

kepada sesiapa yang sudi menderma boleh bankin or contact Pn. Ima

Maybank
Salsuzaima bte selamat
161042165320
no.hp: 0128706289
[email protected]

Allah s.w.t akan memudahkan segala urusan mereka yang memudahkan urusan saudaranya.. insyallah..

Antara yang MENARIK...