Jaya JuscO Maluri
weeee… derma suda 10 tiket F1 untuk sabtu dan ahad nie..
tiket free F1 untuk sukarelawan hari belia tinggal 14 je agi..
kepada volunteer2 berkenaan sile la roger aku cepat2 ekk..
start dari kul 2.00ptg sehingga kul 5.15ptg berborak tanpa henti…
pergghhh.. tuh la yang terjadi bila jumpa kawan lama..
isk isk isk.. dari cerita sukarelawan, cerita program
sehingga la cerita zaman skolah2 dulu…



BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

adesss… back to school plak
hhahahaha.. sampai lenguh lak mulut aku dok bebel 3 jam..
lepas letih borak smbil makan kitaorg pun jalan2 la kat JJ maluri
smbil cuci mata weeee… ramai juga orang kat Jaya jusco nie
walaupun hari dan time bekerja.. pemes beb jaya jusco nie.. walaupun
tak besar tpi mmang port terbaek la untuk cuci mata
hik hik hik…
disebabkan terlampau lame berborak driver aku dah lari dulu..
terpaksa la aku balek dengan driver awam… weee..
kesian aku kan.. hak hak hak..
p/s… sukarelawan mane yang nak datink dngan aku
hari sabtu dan ahad nie tgok F1 ??