Bukit Bintang SESAK Manusia dan Kenderaan

1
339
views
bukit bintang
bukit bintang

Bukit Bintang SESAK Manusia dan Kenderaan – Malam beberapa hari lepas habis sudah cuti abang aku so kitaorang hantar dia pulang ke kuala perlis di stesyen bas puduraya.. untuk pergi ke puduraya kitaorang melalui jalan bukit bintang yang sentiasa sibuk , sesak dengan manusia dan kenderaan dari pagi sehinggalah ke pagi.. kiranya hampir 24jam.

✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



tetapi malam semalam kesibukkan itu lebih daripada biasa.. kitaorang sangkut di jalan bukit bintang ke puduraya hampir sejam.. dan untuk 15minit kenderaan tidak bergerak.. pelik.. tak pernah terjadi pada kitaorang tapi inilah yang terjadi waktu tuh.. bila lalu jalan bukit bintang penuh dengan awek² dari indonesia, philipina, china, dan mungkin negara² lain yang mengedarkan risalah urutan kaki katanya.. perghhh seksinya sampai 5 minit aku tak kelip mata… (nampak beno tipu) mungkin juga jem disebabkan ramai yang cuci mata.. tapi bila…

gerak depan sikit baru aku tahu yang sesaknya bukit bintang ini disebabkan PENUTUPAN jalan untuk ke TIMES SQUARE dan JALAN PUDU dan  ditambah dengan TEKSI yang parking kiri kanan jalan bukit bintang.. selalunya dari rumah ke puduraya hanya mengambil masa kurang dari 30 minit tapi malam itu dari rumah ke puduraya mengambil masa 1 jam untuk sampai.. nasib baik sempat tiba di puduraya 5minit sebelum bas tiba kalu tidak jawabnya terlepas bas la abang aku untuk pulang bekerja..

harap² yang membaca paham isi tersirat dan tersurat dalam cerita ini dan sekiranya ada pihak berkenaan yang terbaca cerita ini harap tindakan dapat diambil dengan SEGERA sebelum lebih banyak masalah yang akan timbul.


Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih


1 COMMENT

Comments are closed.