bas kartun

Bila Budak Sekolah Menggatal

Bila Budak Sekolah Menggatal - seperti kebiasaan hari waktu rehat atau selepas habis kerja singgah ke gerai berdekatan dengan pejabat untuk isi perut dengan...
ayat memancing awek

Awek Shell Tunjuk Penumbuk

Nak dijadikan cerita semalam kena kerja shift pagi so dalam perjalanan nak ke tempat kerja singgah la ke shell berhampiran rumah untuk isi minyak....
Kartun Muslimah

Perempuan Cantik Tapi Biadap

Memang sejuk mata memandang bila ternampak perempuan cantik, ITU LELAKI tapi secantik mana pun rupa paras seseorang perempuan itu tidak berguna sekiranya tidak dapat...
romantik

Pasangan Bercium Dalam Lif

Pasangan Bercium Dalam Lif - minggu lepas sewaktu dalam perjalanan menuju ke pejabat terlepas beberapa saat lif sudah ditutup. Sudah la lambat terlepas lif...
mcdonalds

Air Tembikai Susu di Mcdonalds

Tadi lepas pergi main gym dengan rakan pejabat dorang ajak lepak makan kat mcdonalds berdekatan tempat kerja so follow lah dorang makan sekali. Bila...
kartun muslimah

Perempuan Melayu Bertudung di Pejabat tapi…

Perempuan Melayu Bertudung di Pejabat tapi... - semalam member datang dalam kul 6 kat tempat kerja sempat lagi lepak rehat gi minum.. member kata...
awek nurse

Awek Comel Jalan Laju

Awek Comel Jalan Laju - semalam lepas balik kerja jalan dekat kawasan rumah berhampiran dengan lrt pandan indah.. sedang melewati kawasan perumahan tetiba terasa macam...
happy deepavali

Happy Deepavali dan Selamat Bercuti

happy deepavali kepada semua rakan² yang berbangsa india dan selamat bercuti kepada semua rakyat Malaysia semoga perayaan dan percutian ini disambut bersama dengan yang tersayang.. setelah...
bercinta

Pakaian dan Pakwa Saling Berkaitan

mungkin aku tak layak untuk bercerita pasal cinta kerana aku sendiri masih mencari dimanakah cinta itu berada.. dan mungkin juga aku tak layak untuk...
romantik

Pelajar Sekolah Kantoi Berpelukkan

Pelajar Sekolah Kantoi Berpelukkan semalam kerja shif pagi macam biasa la.. tengahari tuh ada hal sikit nak kena keluar sekejab.. dalam perjalanan nak turun jumpa...

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow