cerita lawak Archive

Ustaz Gatal Cuba Mengorat Seorang Isteri Baru Kematian Suami

Ustaz Gatal Cuba Mengorat Seorang Isteri Baru Kematian Suami.  Di tanah perkuburan, seorang ustaz mendekati wanita cantik yang baru kehilangan suaminya… Ustaz Gatal Cuba Mengorat Seorang Isteri Baru Kematian Suami Ustaz: (Berbisik) “Saya turut berdukacita atas pemergian suami kamu. Semoga suami kamu ditempatkan dalam kalangan orang beriman..”

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU. Diceritakan kisah seorang pemuda dari negara asia mampu untuk bercakap dengan LEMBU yang bukan peliharaannya. Kisah ini menjadi viral disekitar media sosial terutamanya di facebook. Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU Petang kemarin masa balik kerja tengok derek lembu tidur tepi

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek. kurang ajar punya orang nak je akuuu tumbuk. Kejadian berlaku di kedai makan petang semalam.. Masa tengah makan kat kedai tadi ada la sorang makcik ni masuk dalam kedai umur dalam lingkungan 70 gitulah. Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek Berjalan

Sebab Apa Rambut Emak Putih

Sebab Apa Rambut Emak Putih. Ada beberapa sebab mengapa rambut kita cepat putih berbanding rambut orang lain antaranya adalah penggunaan minyak rambut yang tidak sesuai dengan rambut, stress dan faktor keturunan. Sebab utama mengapa rambut emak kita berwarna putih pula seperti dibawah ini. Sebab Apa Rambut Emak

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja. “Seorang anak nak kahwin tapi dimarahi ibunya kerana masih belajar..”tunggu laa kerja dulu… kata ibunya… Dia mengadu pada bapa nya…. Bapanya menjawab…”mak ko tu memang macam tuuuu”!!! Abah ni yang dah kerja pun mak ko tak kasi kahwin… 😂

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang. Perwatakan seseorang dapat dibaca sedikit sebanyak dengan gaya dan jenis rambut mereka. Lurus, Tebal, Ikal, Kerinting, Nipis setiap daripada jenis ini membawa kepada perwatakan seseorang. Ini sekadar hiburan sedikit sebanyak ada yang betul juga. Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang Antara jenis-jenis rambut

Datang Kenduri Kahwin Dengan Tangan Kosong ?

Datang Kenduri Kahwin Dengan Tangan Kosong ?. Kes semalam waktu menghadiri jemputan kahwin. Semalam saya diundang utk menghadiri majlis pernikahan di sebuah hotel. Ketika sampai di lobby hotel. Saya melihat ada 2- pintu. Pintu-1 tertulis “Utk keluarga laki-laki” & Pintu-2 tertulis “Utk keluarga perempuan”. Saya lantas masuk