gambar lawak Archive

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi pandai selfie. Tak sangka binatang sekarang pun dah pandai selfie betul-betul punya binatang zaman moden. Bila Binatang Start Selfie terkejut tau tengok hehe

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan. Kaum lelaki dinasihatkan agar lebih berhati-hati ketika memilih pasangan hidup anda. Perempuan kini bukan lagi seperti perempuan dahulu yang lemah lembutnya setiap masa. Perempuan masa kini lebih aktif, lebih bertenaga dan lebih… Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan Benarlah kata orang tangan yang menghayun buaian

Asal Usul Kejadian Dinosaur

Asal Usul Kejadian Dinosaur. Pasti ramai yang tertanya-tanya asal usul kejadian dinosaur dan beberapa binatang lain yang dikaitkan asal usul keturunan dinosaur. Antara yang dikaitkan dengan keturunan dinosaur adalah buaya dan yang terbaru dijumpai adalah gajah dan juga ular. Asal Usul Kejadian Dinosaur   disini admin kongsikan

Ikan Jerung Untuk Dijual MURAH

Ikan Jerung Untuk Dijual MURAH. Ternampak satu post di facebook yang mana mereka menjual ikan jerung untuk stok bulan ramadhan. Kepada yang berminat untuk beli ikan jerung untuk dimakan bulan ramadhan boleh berbuat demikian sementara stok masih ada. Ikan Jerung Untuk Dijual MURAH

Kucing Comel Kena Denda

Kucing Comel Kena Denda – padan muke berak merata-rata tempat lagi kan dah kena denda dengan tuan. tapi comel la pulak muke dia bila kena denda hahaha.. kesian pun ada.. kih kih kih.. kepada kawan-kawan yang ada kucing jangan tiru ok.. buat denda yg lagi menarik please

Hadiah Paling Dibenci

hadiah paling dibenci – pasti ramai yang pernah dapat hadiah dari seseorang tapi adakah hadiah yang kita terima menyeronokkan kita atau hadiah yang diterima itu hanya untuk mengena atau menyakitkan hati kita ? tengok seperti gambar diatas dah teruja bila buka plasti tapi bila tahu isinya rasa

Kisah Cinta Budak UPSR

bila baca surat cinta diatas nak tergelak pun ada tapi perlu diingat.. pada zaman teknologi serba canggih jangan kata budak PMR kini budak UPSR juga sudah pandai bercinta.. walaupun cinta monyet sekiranya tidak diawasi ia mungkin akan merosakkan masyarakat pada masa akan datang..

LAWAK Surat Putus Couple

LAWAK Surat Putus Couple – bila cinta tak kenal usia dan seawal sekolah rendah sudah mula bercinta maka pelbagai cara baru diluahkan untuk menyatakan cinta dan putus cinta.. dan ini adalah salah satu contohnya.. siap ada saksi bagai lagi.. dah macam surat betoi pun ada.. kih kih

Surat Berhenti Kerja Blogger

Surat Berhenti Kerja Blogger  kepada mana² blogger yang berhasrat untuk berhenti kerja rasanya surat ini boleh digunakan anda untuk dihantar ke majikan anda sebagai alasan untuk berhenti kerja.. hik hik hik.. senang dan sempoi.. boleh diterima pakai… tapi kalu kena tarek telinga dengan boss jangan salahkan saya

Cara Simpan Kertas dengan Betul

heee.. kreatif cara dia simpan kertas.. siapa la yang rajin hasilkan mesin kertas kapal terbang ni.. hihihi.. enjoy enviroment :)