Sebat Guna Besbol

Sebat Guna Besbol heeee... makin ramai update menggunakan bahasa kanak² sehingga keluarnya gambar ni.. heeee boleh terbelit lidah nak mengeja serta pahamkan ayat yang cuba disampaikan..
binatang selfie

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi...

Do you Like Me ?

Troll Do You Like Me ? heeee.. pernah tak korang buat macam ni bila disoal mesti jawapan anda or, atau, dan jawapan untuk mengelak dari menjawab.. kan kan...
kucing comel

KELAKAR Muka Kucing Bila Letih

KELAKAR Muka Kucing Bila Letih. Kita selalu tengok muka kita bila letih tidak bermaya dan berdengkur waktu tidur tapi tahukah anda...
troll awek gemok

Troll Awek Gemok

  heee.. inilah akibatnya pakai baju adik... sendat² kan dah kena perli :)~  

Lawak Motorsikal

Lawak Motorsikal
alasan

Alasan Lelaki bila nak main GAME

pernah tak waktu malam atau petang korang sms boyfriends korang dan alasannya mengantuk dan nak tidur ? heee mesti pernah kan.. tapi percayalah hanya...
lawak

Haiwan Mengawan

Haiwan Mengawan errr... hahaha takda keje tengok haiwan mengawan.. hhehehe tengok takpa jangan korang join dah la.. hik hik hik
surat berhenti kerja blogger

Surat Berhenti Kerja Blogger

Surat Berhenti Kerja Blogger  kepada mana² blogger yang berhasrat untuk berhenti kerja rasanya surat ini boleh digunakan anda untuk dihantar ke majikan anda sebagai alasan...
kura kura terbang

Kura kura Terbang

heee.. bila kura-kura pun sibuk nak terbang taktau la.. semua orang ada cara tersendiri nak berjaya.. tapi bukan ini caranya.. berkhayal je cik kura...

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow