lawak

Anak Tendang Ibu

Lawak Anak Tendang Ibu
lawak

Lawak Three Wishes frOm Genie

Three Wishes frOm Genie hahaha.. rasa nak sekeh kepla genie ni pun ada.. hik hik hik.. terlajak perahu boleh berundur..  telajak kata buruk padahnya..

Cara Simpan Kertas dengan Betul

heee.. kreatif cara dia simpan kertas.. siapa la yang rajin hasilkan mesin kertas kapal terbang ni.. hihihi.. enjoy enviroment :)
lawak internet

lawak internet

heee.. kalu takda internet mesti boringkan ? lagi² kalu dia seorang blogger.. setiap masa mesti nak update blog.. tapi jangan sampai internet mengawal diri...

haiwan pura-pura mati

comel ja tengok binatang ni pura-pura mati bila tuan dia tembak pakai jari.. hahaha kelakar.. sempat lagi dia jeling then mati balik.. hahahaha...
gambar ic

Gambar di Kad Pengenalan

heeee... mesti perkara ni pernah terjadi kat korang.. bila nak tangkap gambar untuk ic posing maut... tapi bila dapat ic je gambar korang senget, tak senyum,...
binatang selfie

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi...

Kpop Punya Pasal

Kpop Punya Pasal hahaha.. mak dia anti kpop rupanya.. hik hik hik..

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow