lawak

Bawa Awek Naik Motor

Lawak bawa Awek Naik Motor
lawak

Pegang Tangan Awek

Lawak Pegang tangan Awek siapa nak pegang tangan awek sila stanby papan playwood k hik hik hik..
lawak

Wajib Kahwin Bila..

Lawak Kahwin
lawak

Anak Tendang Ibu

Lawak Anak Tendang Ibu
lawak

Taknak Puasa Pun Takpa

Taknak Puasa heee.. buat bumi sendiri, buat udara sendiri.. hik hik hik.. padan muke :P
lawak

Haiwan Mengawan

Haiwan Mengawan errr... hahaha takda keje tengok haiwan mengawan.. hhehehe tengok takpa jangan korang join dah la.. hik hik hik
lawak

Salam Tangan Cikgu Perempuan

Ustaz Azhar Idrus heee..  kan best dapat cikgu agama macam nie hahaha hari2 gelak je :P
lawak

Astro Animal Planet

Lawak Astro Animal Planet heeee.. sabor jela kalu dapat ayah macam nie.. hik hik hik..

Cara Kenakan Kawan Anda

Troll Mouse hahaha.. kan kan kan.. kesian la kawan2 korang.. silap silap mau dia baling mouse nie.. hihihi.. heee troll cikgu komputer pun ok gak.. hahaha.. Gambar Lawak

Do you Like Me ?

Troll Do You Like Me ? heeee.. pernah tak korang buat macam ni bila disoal mesti jawapan anda or, atau, dan jawapan untuk mengelak dari menjawab.. kan kan...