gambar lawak Archive

Suspek Kekecohan di Stadium Perlawanan Johor dan Pahang di TAHAN

Suspek Kekecohan di Stadium Perlawanan Johor dan Pahang di TAHAN inilah dia suspek yang buat onar tengah padang sewaktu johor dan pahang belum sempat masuk padang.. inilah dia suspek yang menyebabkan orang ramai tidak dapat tengok perlawanan bola sepak antara JDT dengan Pahang anyway tarikh perlawanan JDT

lawak internet

heee.. kalu takda internet mesti boringkan ? lagi² kalu dia seorang blogger.. setiap masa mesti nak update blog.. tapi jangan sampai internet mengawal diri anda.. sampai kalu takda internet rasa macam tak boleh hidup.. heee..

Kura kura Terbang

heee.. bila kura-kura pun sibuk nak terbang taktau la.. semua orang ada cara tersendiri nak berjaya.. tapi bukan ini caranya.. berkhayal je cik kura kura ni.. hihihih..

Akibat Makan Telur Penyu

heee.. tengok penyu pun pandai balas dendam.. kepada sesiapa yang makan telur penyu nak pergi menyelam pastikan anda berhati-hati takut ini yang terjadi.. hahahaha..

Koleksi Kereta Pelik

antara koleksi kereta pelik yang terdapat di luar negara.. pelbagai pertandingan yang tersedia untuk kereta² pelik ini membuatkan setiap tahun jumlah kereta pelik yang terdapat semakin meningkat.  

Troll Awek Gemok

  heee.. inilah akibatnya pakai baju adik… sendat² kan dah kena perli :)~  

Demam Gwiyomi

nampak gayanya demam gwiyomi semakin berleluasa.. bukan kata dikalangan kaum perempuan bahkan dah banyak video gwiyomi lelaki yang berada di youtube.. alamakk.. admin juga tak terlepas disuruh rakam video gwiyomi hik hik hik.. memang tak la.. hahaha..

Lawak Pisang vs Epal

lawak pisang vs epal heee… inilah akibatnya bila suka kenakan orang lain alik² kena tang batang hidung sendiri..

Lawak Facebook

beza berkebun dulu dan beza berkebun sekarang.. tapi sekarang makin ramai suka berkebun.. heee.. walaupun tak dapat hasil tapi ramai yang suka berkebun.. untung la… hik hik

Ayat Memancing Awek

kepada sesiapa yang suka memancing di darat den rasa ayat di atas ni sesuai utk korang gunakan apabila memancing di darat.. hik hik hik.. asai jangan pancing bini orang dah la.. karang kaki makan dia.. #selamat memancing :)~