gambar lawak Archive

Kesan Jerebu kepada haiwan ternakan

haaaa.. ni siapa punya kerja.. mengaku cepat.. hihihi serius lawak.. kesian kat kucing ni.. kedekut betoi owner dia kasi pakai pampers je.. hihihihi..

Lawak baju raya

hihihih no komen..

Lawak Ex Boyfriend

ex memang tak pernah lari dari hidup kita.. lagi² bila banyak kenangan yang ditinggalkan bersama kita.. lupakan segala kenangan lupakan segala kisah silam mulakan yang baru bersama mereka² yang ada disekeliling kita :)

Kitaran Hujan dan Salji

beginilah kitaran hujan dan salji yang datang ke tempat kita tak kira dari mana asalnya yang penting rasanya.. wakakakka.. masin tak.. ?

Suspek Kekecohan di Stadium Perlawanan Johor dan Pahang di TAHAN

Suspek Kekecohan di Stadium Perlawanan Johor dan Pahang di TAHAN inilah dia suspek yang buat onar tengah padang sewaktu johor dan pahang belum sempat masuk padang.. inilah dia suspek yang menyebabkan orang ramai tidak dapat tengok perlawanan bola sepak antara JDT dengan Pahang anyway tarikh perlawanan JDT

lawak internet

heee.. kalu takda internet mesti boringkan ? lagi² kalu dia seorang blogger.. setiap masa mesti nak update blog.. tapi jangan sampai internet mengawal diri anda.. sampai kalu takda internet rasa macam tak boleh hidup.. heee..

Kura kura Terbang

heee.. bila kura-kura pun sibuk nak terbang taktau la.. semua orang ada cara tersendiri nak berjaya.. tapi bukan ini caranya.. berkhayal je cik kura kura ni.. hihihih..

Akibat Makan Telur Penyu

heee.. tengok penyu pun pandai balas dendam.. kepada sesiapa yang makan telur penyu nak pergi menyelam pastikan anda berhati-hati takut ini yang terjadi.. hahahaha..