troll awek gemok

Troll Awek Gemok

  heee.. inilah akibatnya pakai baju adik... sendat² kan dah kena perli :)~  
lawak

Anak Tendang Ibu

Lawak Anak Tendang Ibu
katak paling bergaya

Katak paling Bergaya

heee.. inilah dia katak paling bergaya pernah saya jumpa.. hihihih.. sempat lagi posing..
Majalah Playboy

Majalah Playboy

heee.. tengok muka budak kecik tuh cumil ja bila the rock jeling dia hahahaha..
Gangnam Style vs Harlem Shake

Gangnam Style vs Harlem Shake

Gangnam Style vs Harlem Shake antara dedua tarian ni mane yang korang suka ? heee..
lawak

Pegang Tangan Awek

Lawak Pegang tangan Awek siapa nak pegang tangan awek sila stanby papan playwood k hik hik hik..

Do you Like Me ?

Troll Do You Like Me ? heeee.. pernah tak korang buat macam ni bila disoal mesti jawapan anda or, atau, dan jawapan untuk mengelak dari menjawab.. kan kan...
ultraman gemuk

Kenapa Dah Tak Nampak Kartun Ultraman

Dulu setiap hari weekend pasti ada cerita kartun ultraman. Kini kartun jarang ditayangkan mungkin kah ultraman telah diberikan pencen ? ataupun...

Cara Kenakan Kawan Anda

Troll Mouse hahaha.. kan kan kan.. kesian la kawan2 korang.. silap silap mau dia baling mouse nie.. hihihi.. heee troll cikgu komputer pun ok gak.. hahaha.. Gambar Lawak
lawak

Astro Animal Planet

Lawak Astro Animal Planet heeee.. sabor jela kalu dapat ayah macam nie.. hik hik hik..