kura kura terbang

Kura kura Terbang

heee.. bila kura-kura pun sibuk nak terbang taktau la.. semua orang ada cara tersendiri nak berjaya.. tapi bukan ini caranya.. berkhayal je cik kura...
penyu

Akibat Makan Telur Penyu

heee.. tengok penyu pun pandai balas dendam.. kepada sesiapa yang makan telur penyu nak pergi menyelam pastikan anda berhati-hati takut ini yang terjadi.. hahahaha..
kereta telefon

Koleksi Kereta Pelik

antara koleksi kereta pelik yang terdapat di luar negara.. pelbagai pertandingan yang tersedia untuk kereta² pelik ini membuatkan setiap tahun jumlah kereta pelik yang...
troll awek gemok

Troll Awek Gemok

  heee.. inilah akibatnya pakai baju adik... sendat² kan dah kena perli :)~  

Demam Gwiyomi

nampak gayanya demam gwiyomi semakin berleluasa.. bukan kata dikalangan kaum perempuan bahkan dah banyak video gwiyomi lelaki yang berada di youtube.. alamakk.. admin juga...
pisang vs epal

Lawak Pisang vs Epal

lawak pisang vs epal heee... inilah akibatnya bila suka kenakan orang lain alik² kena tang batang hidung sendiri..
lawak facebook

Lawak Facebook

beza berkebun dulu dan beza berkebun sekarang.. tapi sekarang makin ramai suka berkebun.. heee.. walaupun tak dapat hasil tapi ramai yang suka berkebun.. untung...
ayat memancing awek

Ayat Memancing Awek

kepada sesiapa yang suka memancing di darat den rasa ayat di atas ni sesuai utk korang gunakan apabila memancing di darat.. hik hik hik.. asai...

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow