gambar lawak Archive

lawak internet

heee.. kalu takda internet mesti boringkan ? lagi² kalu dia seorang blogger.. setiap masa mesti nak update blog.. tapi jangan sampai internet mengawal diri anda.. sampai kalu takda internet rasa macam tak boleh hidup.. heee..

Kura kura Terbang

heee.. bila kura-kura pun sibuk nak terbang taktau la.. semua orang ada cara tersendiri nak berjaya.. tapi bukan ini caranya.. berkhayal je cik kura kura ni.. hihihih..

Akibat Makan Telur Penyu

heee.. tengok penyu pun pandai balas dendam.. kepada sesiapa yang makan telur penyu nak pergi menyelam pastikan anda berhati-hati takut ini yang terjadi.. hahahaha..

Koleksi Kereta Pelik

antara koleksi kereta pelik yang terdapat di luar negara.. pelbagai pertandingan yang tersedia untuk kereta² pelik ini membuatkan setiap tahun jumlah kereta pelik yang terdapat semakin meningkat.  

Troll Awek Gemok

  heee.. inilah akibatnya pakai baju adik… sendat² kan dah kena perli :)~  

Demam Gwiyomi

nampak gayanya demam gwiyomi semakin berleluasa.. bukan kata dikalangan kaum perempuan bahkan dah banyak video gwiyomi lelaki yang berada di youtube.. alamakk.. admin juga tak terlepas disuruh rakam video gwiyomi hik hik hik.. memang tak la.. hahaha..

Lawak Pisang vs Epal

lawak pisang vs epal heee… inilah akibatnya bila suka kenakan orang lain alik² kena tang batang hidung sendiri..