Gambar pelik Archive

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi pandai selfie. Tak sangka binatang sekarang pun dah pandai selfie betul-betul punya binatang zaman moden. Bila Binatang Start Selfie terkejut tau tengok hehe

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan. Kaum lelaki dinasihatkan agar lebih berhati-hati ketika memilih pasangan hidup anda. Perempuan kini bukan lagi seperti perempuan dahulu yang lemah lembutnya setiap masa. Perempuan masa kini lebih aktif, lebih bertenaga dan lebih… Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan Benarlah kata orang tangan yang menghayun buaian

Hadiah Paling Dibenci

hadiah paling dibenci – pasti ramai yang pernah dapat hadiah dari seseorang tapi adakah hadiah yang kita terima menyeronokkan kita atau hadiah yang diterima itu hanya untuk mengena atau menyakitkan hati kita ? tengok seperti gambar diatas dah teruja bila buka plasti tapi bila tahu isinya rasa

Cara Simpan Kertas dengan Betul

heee.. kreatif cara dia simpan kertas.. siapa la yang rajin hasilkan mesin kertas kapal terbang ni.. hihihi.. enjoy enviroment :)

Salah Guna Khidmat Arnab

saya juga punya arnab yang comel tapi tak pernah pula gunakan khidmat arnab utk buka surat.. balik kerja nanti nak cuba buat juga la.. mana tau bolej jadi macam ni.. hihiihi..

haiwan pura-pura mati

comel ja tengok binatang ni pura-pura mati bila tuan dia tembak pakai jari.. hahaha kelakar.. sempat lagi dia jeling then mati balik.. hahahaha…

Anyaman Ketupat Bentuk Kucing

kalu nak suruh belajar buat anyaman bentuk kucing ni rasanya aku boleh giveup.. hahaha walaupun nampak comel.. tapi bila tengok pada design nak mengayam tuh rasanya boleh tersiksa nak menganyam hahaha.. mau orang yang datang makan byk pasal geram tengok anyaman bentuk kucing ni.. hik hik hik..

Katak paling Bergaya

heee.. inilah dia katak paling bergaya pernah saya jumpa.. hihihih.. sempat lagi posing..

Umur sesuai belajar agama

Umur sesuai belajar agama hanya 1 ja dapat dikongsikan ‘melentur buluh biarlah dari rebungnya.’