lawak Archive

Sebab Apa Rambut Emak Putih

Sebab Apa Rambut Emak Putih. Ada beberapa sebab mengapa rambut kita cepat putih berbanding rambut orang lain antaranya adalah penggunaan minyak rambut yang tidak sesuai dengan rambut, stress dan faktor keturunan. Sebab utama mengapa rambut emak kita berwarna putih pula seperti dibawah ini. Sebab Apa Rambut Emak

Asal Usul Kejadian Dinosaur

Asal Usul Kejadian Dinosaur. Pasti ramai yang tertanya-tanya asal usul kejadian dinosaur dan beberapa binatang lain yang dikaitkan asal usul keturunan dinosaur. Antara yang dikaitkan dengan keturunan dinosaur adalah buaya dan yang terbaru dijumpai adalah gajah dan juga ular. Asal Usul Kejadian Dinosaur   disini admin kongsikan

Bila Mak Sibuk Basuh Ikan Aku..

Bila Mak Sibuk Basuh Ikan Aku. Kisahnya habis makan buah dengan rojak mak bee aku pun seperti biasa angkat pinggan untuk dicuci sementara mak aku didapur sedang siang ikan untuk masak petang. Tengah cuci pinggan terkena sedikit sabun kat ikan yang tengah disiang. Bila Mak Sibuk Basuh

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja. “Seorang anak nak kahwin tapi dimarahi ibunya kerana masih belajar..”tunggu laa kerja dulu… kata ibunya… Dia mengadu pada bapa nya…. Bapanya menjawab…”mak ko tu memang macam tuuuu”!!! Abah ni yang dah kerja pun mak ko tak kasi kahwin… 😂

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang. Perwatakan seseorang dapat dibaca sedikit sebanyak dengan gaya dan jenis rambut mereka. Lurus, Tebal, Ikal, Kerinting, Nipis setiap daripada jenis ini membawa kepada perwatakan seseorang. Ini sekadar hiburan sedikit sebanyak ada yang betul juga. Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang Antara jenis-jenis rambut

Datang Kenduri Kahwin Dengan Tangan Kosong ?

Datang Kenduri Kahwin Dengan Tangan Kosong ?. Kes semalam waktu menghadiri jemputan kahwin. Semalam saya diundang utk menghadiri majlis pernikahan di sebuah hotel. Ketika sampai di lobby hotel. Saya melihat ada 2- pintu. Pintu-1 tertulis “Utk keluarga laki-laki” & Pintu-2 tertulis “Utk keluarga perempuan”. Saya lantas masuk

Akibat Suka Menyibuk

Akibat Suka Menyibuk. Seorang pemuda ingin melihat satu kemalangan tetapi dia terlambat dan kawasan kemalangan sudah sesak dengan orang ramai. Lalu pemuda itu memikirkan satu cara supaya dapat melihat dengan lebih dekat lagi. Akibat Suka Menyibuk Tiba-tiba pemuda itu berkata “KETEPI !!! KETEPI !!! KETEPI !!! SAYA