lawak Archive

Koleksi Ayat Pick Up Line Romantik Cia Cia Cia

Koleksi Ayat Pick Up Line Romantik Cia Cia Cia. Semoga dengan adanya ayat pick up line romantik cia cia cia ini sedikit sebanyak dapat membantu anda merapatkan hubungan anda dan si dia sehingga ke jinjang pelamin.. insyallah.. Koleksi Ayat Pick Up Line Romantik Cia Cia Cia Koleksi

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU. Diceritakan kisah seorang pemuda dari negara asia mampu untuk bercakap dengan LEMBU yang bukan peliharaannya. Kisah ini menjadi viral disekitar media sosial terutamanya di facebook. Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU Petang kemarin masa balik kerja tengok derek lembu tidur tepi

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek. kurang ajar punya orang nak je akuuu tumbuk. Kejadian berlaku di kedai makan petang semalam.. Masa tengah makan kat kedai tadi ada la sorang makcik ni masuk dalam kedai umur dalam lingkungan 70 gitulah. Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek Berjalan

Kenapa Syaitan Lari Ketika Azan

Kenapa Syaitan Lari Ketika Azan.  “Ustaz kenapa syaitan lari masa azan, ustaz. Saya lama dah musykil.” Tanya Bakar kepada Ustaz Aiman. “Kata ulama, antara sebabnya ialah dia tak mahu menjadi saksi kepada muazzin di hari akhirat, atau pun sebab dia takut mendengar azan tu.” Jawab ustaz. Kenapa

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi pandai selfie. Tak sangka binatang sekarang pun dah pandai selfie betul-betul punya binatang zaman moden. Bila Binatang Start Selfie terkejut tau tengok hehe

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan. Kaum lelaki dinasihatkan agar lebih berhati-hati ketika memilih pasangan hidup anda. Perempuan kini bukan lagi seperti perempuan dahulu yang lemah lembutnya setiap masa. Perempuan masa kini lebih aktif, lebih bertenaga dan lebih… Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan Benarlah kata orang tangan yang menghayun buaian

Sebab Apa Rambut Emak Putih

Sebab Apa Rambut Emak Putih. Ada beberapa sebab mengapa rambut kita cepat putih berbanding rambut orang lain antaranya adalah penggunaan minyak rambut yang tidak sesuai dengan rambut, stress dan faktor keturunan. Sebab utama mengapa rambut emak kita berwarna putih pula seperti dibawah ini. Sebab Apa Rambut Emak