cikgu suraya

Kisah Cikgu Suraya

Kisah Cikgu Suraya - Cikgu Suraya baru saja memulakan pekerjaan barunya sebagai seorang guru kaunseling di sebuah sekolah. Dia sangat bersemangat untuk memberikan nasihat...

Tips Dapat Spender Free

Spender Koyak heeee senang je nak dapat spender free.. cara dia just gantung spender koyak korang macam nie..  nnti2 ada la orang baik or penduduk setempat yg...
permandangan indah

INDAHNYA Waktu PROMOSI di Neraka.. akan tetapi..

INDAHNYA Waktu PROMOSI di Neraka.. akan tetapi....SEKADAR SEBUAH CERITA. NAMUN ADA PENGAJARANNYA. Seorang penjahat ditembak polis dan koma. Kemudian dia bermimpi dibawa Malaikat ke...
lawak facebook

Koleksi Cerita Lawak Pendek

koleksi cerita lawak pendek - Lawak Gula : Budak : Auntie! Ada gula tak? Auntie : Ada, dekat sana tu. (sambil menunjuk tempat). Budak : Tak ada pun,...
romantik

Siapa Paling Dekat Ibu atau Isteri ?

Siapa Paling Dekat Ibu atau Isteri ?. Orang selalu berkata: ada bekas isteri, bekas suami tetapi tidak ada bekas anak, bekas orang tua. Seorang...

Lelaki Kahwin 4

Lelaki Kahwin 4 heeee.. sekiranya solat pun tak cukup 5 waktu mampukan kita untuk berlaku adil sedangkan kita masih leka dan alpa dengan tanggungjawab kita.. bak kata nabil.....

Gambar Lawak : Jenis-Jenis Kentot

KentOt errr....baru aku tahu kentot pown ada jenis-jenis tersendiri... heee.. skrang anda diberi pilihan untuk menilai diri sendiri melalui kentot yang anda slalu buat... heee.. jangan kata anda tak kentot...

Koleksi Gambar Lawak dan Menarik

 Koleksi Gambar Lawak dan Menarik  potong bawang..  exam punya pasal..  awek lawa ?  seksi sudah...  queen control ?  heee... adeii..  heee.. bijak bijak :P Koleksi Gambar Lawak dan Menarik

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow