Lawak Si Pemandu Kereta

Lawak Si Pemandu Kereta Dalam sebuah kemalangan besar seorang anggota polis bertanya kepada pemandu kereta yang telah melanggar 50 orang mangsa dengan keretanya. "Bagaimana kamu memandu,...
mayat bersin

GEMPAR Jenazah bersin ketika dimandikan

GEMPAR Jenazah bersin ketika dimandikan. Menggemparkan apabila kejadian luarbiasa berlaku dimana jenazah yang sedang dimandikan telah bersin sehingga menyebabkan orang yang memandikan jenazah terkejut....

Penyelesaian untuk Rambut Serabut

Penyelesaian untuk Rambut Serabut setiap yang ditetapkan atau diaturkan untuk kita ada sebab.. dan ini mungkin salah satu penyelesaian untuk masalah anda.. heeee.. jangan marahh..  #PEACE NO WAR

BlackBerry Punya Pasal

Blackberry punya pasal heeee... kan kan kan.. penat lelah kawan tuh beli blackberry dengan sopan dan santun awek dia cakap jatuh dalam jamban.. hik hik hik.. tuh makan...

Lawak Karenah Murid

Lawak Karenah Murid Dalam sebuah tadika, 2 kanak-kanak sedang bergaduh. Sam : kau memang beruk la? Dol : kau la beruk..! Sam : kau la beruk..kata aku plak? Kemudian...
Isteri Cemburu

Bila Isteri Cemburu

Suami : Ayang cemburu ke? Isteri : Tak. Suami : Ayang macam cemburu jer abang tengok. Isteri : Tak. Suami : Muka ayang masam jer, mesti ayang cemburu...
mesin ATM

Mesin ATM Bijak ?

Mesin ATM Bijak ? heee.. bila terbaca kartun ni tergelak pun ada... boleh plak nak kena jelaskan kat mesin ATM untuk keluarkan duit sendiri.. hik...
lawak facebook

Beza Ajaran Emak dan FaceboOk

heeee.. kan kan.. mesti ramai yang slalu buat gini.. depan makanan sbelum makan tangkap gmbar upload kat facebook then terlupa nak baca doa.. heeee.....

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow