lawak Archive

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU

Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU. Diceritakan kisah seorang pemuda dari negara asia mampu untuk bercakap dengan LEMBU yang bukan peliharaannya. Kisah ini menjadi viral disekitar media sosial terutamanya di facebook. Pemuda Ini Mampu Bercakap dengan LEMBU Petang kemarin masa balik kerja tengok derek lembu tidur tepi

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek. kurang ajar punya orang nak je akuuu tumbuk. Kejadian berlaku di kedai makan petang semalam.. Masa tengah makan kat kedai tadi ada la sorang makcik ni masuk dalam kedai umur dalam lingkungan 70 gitulah. Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek Berjalan

Kenapa Syaitan Lari Ketika Azan

Kenapa Syaitan Lari Ketika Azan.  “Ustaz kenapa syaitan lari masa azan, ustaz. Saya lama dah musykil.” Tanya Bakar kepada Ustaz Aiman. “Kata ulama, antara sebabnya ialah dia tak mahu menjadi saksi kepada muazzin di hari akhirat, atau pun sebab dia takut mendengar azan tu.” Jawab ustaz. Kenapa

Bila Binatang Start Selfie

Bila Binatang Start Selfie. Anda rasa anda pandai selfie ? fikir semula selepas tengok gambar binatang selfie dibawah ini membuatkan kita terfikir siapa lagi pandai selfie. Tak sangka binatang sekarang pun dah pandai selfie betul-betul punya binatang zaman moden. Bila Binatang Start Selfie terkejut tau tengok hehe

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan

Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan. Kaum lelaki dinasihatkan agar lebih berhati-hati ketika memilih pasangan hidup anda. Perempuan kini bukan lagi seperti perempuan dahulu yang lemah lembutnya setiap masa. Perempuan masa kini lebih aktif, lebih bertenaga dan lebih… Berhati-hati Ketika Pilih Perempuan Benarlah kata orang tangan yang menghayun buaian

Sebab Apa Rambut Emak Putih

Sebab Apa Rambut Emak Putih. Ada beberapa sebab mengapa rambut kita cepat putih berbanding rambut orang lain antaranya adalah penggunaan minyak rambut yang tidak sesuai dengan rambut, stress dan faktor keturunan. Sebab utama mengapa rambut emak kita berwarna putih pula seperti dibawah ini. Sebab Apa Rambut Emak

Asal Usul Kejadian Dinosaur

Asal Usul Kejadian Dinosaur. Pasti ramai yang tertanya-tanya asal usul kejadian dinosaur dan beberapa binatang lain yang dikaitkan asal usul keturunan dinosaur. Antara yang dikaitkan dengan keturunan dinosaur adalah buaya dan yang terbaru dijumpai adalah gajah dan juga ular. Asal Usul Kejadian Dinosaur   disini admin kongsikan

Bila Mak Sibuk Basuh Ikan Aku..

Bila Mak Sibuk Basuh Ikan Aku. Kisahnya habis makan buah dengan rojak mak bee aku pun seperti biasa angkat pinggan untuk dicuci sementara mak aku didapur sedang siang ikan untuk masak petang. Tengah cuci pinggan terkena sedikit sabun kat ikan yang tengah disiang. Bila Mak Sibuk Basuh

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja

Lawak Pendek Kahwin Selepas Kerja. “Seorang anak nak kahwin tapi dimarahi ibunya kerana masih belajar..”tunggu laa kerja dulu… kata ibunya… Dia mengadu pada bapa nya…. Bapanya menjawab…”mak ko tu memang macam tuuuu”!!! Abah ni yang dah kerja pun mak ko tak kasi kahwin… 😂

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang

Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang. Perwatakan seseorang dapat dibaca sedikit sebanyak dengan gaya dan jenis rambut mereka. Lurus, Tebal, Ikal, Kerinting, Nipis setiap daripada jenis ini membawa kepada perwatakan seseorang. Ini sekadar hiburan sedikit sebanyak ada yang betul juga. Jenis Rambut dan Perwatakan Seseorang Antara jenis-jenis rambut