lawak Archive

Gambar Lawak : Jenis-Jenis Kentot

KentOt errr….baru aku tahu kentot pown ada jenis-jenis tersendiri… heee.. skrang anda diberi pilihan untuk menilai diri sendiri melalui kentot yang anda slalu buat… heee.. jangan kata anda tak kentot suda la.. ada gak kna sekeh krang… heeee…. apa-apa pun.. enjoy the life.. dont make it to serius

Gambar Lawak : Kelakuan Pelajar Bila Peperiksaan

Gambar Lawak heeeee…. kalu nak tau itulah yang selalu terjadi kat pelajar-pelajar kita bila exam hampir tiba… bila exam dah dekat baru nak ulangkaji baru nak kelibut.. then last skali tension la.. frust menonggeng la.. ada yang datang baran la… errrr kalu yang datang bulan tuh taktau

Cerita Lawak : Harta Pusaka Terakhir Si Nenek..

Nenek Cerita Lawak Harta Pusaka Terakhir Si Nenek Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Rahmat pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya. Nenek : “Rahmat, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun nenek…” Rahmat : “Jangan cakap macam tu, nek…” (dalam hati, tak

Cerita Lawak : Cikgu Tertipu Jilat Air Kencing Anjing

Cerita Lawak Ketika itu adalah akhir tahun persekolahan, dan seorang Guru Besar sedang menerima hadiah dari murid-muridnya. Salmi anak kepada seorang pemilik kedai bunga memberinya hadiah. Guru Besar menggoyangkan kotak hadiah itu, memegangnya  di atas kepala, dan berkata, “Aku yakin aku tahu apa ini. Beberapa kuntum bunga..?”

Dipeluk Awek Melayu Kelantan

Awek Melayu nak dipendekkan cerita semalam.. tengah sesedap online faCebook tetiba ada sorang awek nie msg ferOz.. awek nie mcam chipsmore.. sekejab ada skejab ilang.. so bile dia msg ferOz pelik la gak.. awek : assalamualaikum… ferOz : w’salam… awek : tahu tak satu cite ? ferOz

Seni Lukisan Pada Jari

 Seni Lukisan Jari heee.. merokok ekk ?  Seni lukisan jari yang cute :)~  gaya perompak yang cute :P  gila santai sehh…  heeee.. masih terpacak lagi ? errr.. cumil ja gigi dia :)~ gaya bunuh diri yang cute :)~ heee.. hasil lukisan seni jari ini di rompak habis-habisan

Bila Awek Bebel Pasal Merokok….

merokok… ? Sepasang kekasih di kedai makan. GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan…GF : hmmmm…berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling… GF :