tarian-singa-kucing

KELAKAR 1.6 Juta View Untuk Kucing Pakai Kostum Tarian Singa

KELAKAR 1.6 Juta View Untuk Kucing Pakai Kostum Tarian Singa. Menjelang perayaan Tahun Baru Cina yang akan datang pada 25 Januari...
spiderman letak jawatan

Pakai Kostum Spiderman di Hari Terakhir Bekerja

Pakai Kostum Spiderman di Hari Terakhir Bekerja. Seorang pekerja bank luar negara dilihat memakai kostum adiwira spiderman dihari terakhir bekerja setelah...
mayat bersin

GEMPAR Jenazah bersin ketika dimandikan

GEMPAR Jenazah bersin ketika dimandikan. Menggemparkan apabila kejadian luarbiasa berlaku dimana jenazah yang sedang dimandikan telah bersin sehingga menyebabkan orang yang memandikan jenazah terkejut....
kucing comel

Kucing Comel Pemalas

mesti ramai yang baca entry ini ada membela kucing.. dan mesti kucing yang dibela itu lebih daripada satu kan.. ? mesti setiap satu kucing...
hantu

Hantu Pocong Shuffle

Hantu Pocong Shuffle bila malam ni mesti ramai yang tak berani nak tengok filem atau dengar cerita hantu.. tapi yang saya nak kongsikan ini bukan...
kucing comel

Maksud Parodi atau Parody

Maksud Parodi atau Parody ramai yang menggunakan perkataan parodi atau parody dalam media sosial mereka tapi tahukah mereka maksud sebenar parodi atau parody ? parodi atau parody bermaksud karya...
kanak-kanak

Video Lawak Budak Menari Dalam Tandas

mungkin ramai yang dah tonton Video Lawak Budak Menari Dalam Tandas dan mungkin ramai lagi yang masih belum tonton video ini.. rugi kalu tak tonton...

Bila Baby Panda Bersin

Bila Baby Panda Bersin kesian mak panda tengah sesedap mengunyah tetiba ja baby panda bersin hahahaha memang kelakar.. tipu la kalu cakap korang cuma tengok...
martial art

Video Martial art versi Gangnam Style

heee.. dah lama cari video lawak ni baru hari ni terjumpa keyword dia.. hik hik hik.. jom tengok bagaimana gangnam style digunakan dalam martial...
kucing comel

Video Angry Cat

ramai orang yang suka membela kucing tapi berapa ramai yang betoi² sayangkan kucing mereka dan menjaganya dengan baik.. kat bawah ni saya kongsikan video...

Follow Us

537FollowersFollow
20,322FollowersFollow
6,645FollowersFollow
680FollowersFollow