Cerita Lawak : Anak Murid dan Ustazah Terlampau

13
624
views
Cerita Lawak Anak Murid dan Cikgu Terlampau
Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan
tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa.
Ustazah pun tanya soalan “Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”.
Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.
Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,
Aminah pun menjerit “MAK!!”
✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang b…etol.
Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan.
Sape pencipta alam dan segalanya?” Budak tu cocok lagi ngan jarum,
Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!”
Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik.
Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.
 “Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?”
Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata
Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!”
Ustazah tu terus pengsan..
heeee.. lawak ini untuk kanak2 bawah 18thn sahaja
wakakakakak…

Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih






Facebook Comments

13 COMMENTS

Comments are closed.