Disaat Menyambut Kemerdekaan ke-53 di bulan Ramadhan..

10
25
views
Tema Hari Kemerdekaan ke-53
1Malaysia Menjana Transformasi
tidak sampai seminggu lagi negara kita akan menyambut
hari kemerdekaan ke 53 di bulan ramadhan
yang mulia ini ada saja berita2 yang tidak disedap
didengari dari seberang..
berita yang dimaksudkan adalah pembakaran jalur gemilang
 ngara kita iaitu bendera Malaysia…
isk isk isk…
kejamkah negara kita sampai bendera kita dibakar
disaat kita ingin menyambut hari kemerdekaan ngara kita…



Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

bukankah kita bersaudara ? bukankah kita berjiran ?
dimanakah sifat sabar mereka dibulan ramadhan ini ?
bukankah kita dituntut agar bersabar dan berbuat baik di
bulan yang mulia ini….
bagi membantu mereka² ini lebih bersyukur dan bersabar
dalam mengharungi hidup di masa hadapan..
 aku akan BOIKOT
ape saje dari Indonesia..
bukan tanda PROTES atau DENDAM
cuba sebagai ingatan dan pngajaran
jiran, saudara dan kawan
Bersahabat selagi bolehh…
Bersyukur selagi cukup
Beringat selagi hidup…
p/s…. say no more to music and filem from indonesia
Bye Bye Bye

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


10 COMMENTS

  1. boikot2
    harus lah kita boikot semua benda dr indon..mmg xkenang jasa betul…
    kita bagi makan dekat rakyat dia pastu dia hina negara kita plak….

  2. bla mnganggur,xde keje,pikiran xbrkembg,pk lurus dn -ve,ngara sndri pn xbtol,bla tgk org dorg kna thn, dorg klam kbut.

    dr dlu asyk demonstrasi,pk dgn wat mcm tu,die diaggp org yg gla brni,phlwan pmbela ngara.bla ank2 tgk,jd trpengaruf.dats y smpai skrg still popular dgn demonstrasi.

  3. Sebab tak sedau diri tu yang sebok nak kondem orang.
    Dari buat camtu baik pikir camne nak up kan ekonomi negara tuh. At least takde la nak menumpang kat negara orang nanti.

Comments are closed.