Downtown Cheras

AKHIRNYA… dah banyak mall dan tempat aku cari seluar pendek bawah lutut..
tapi sampai kesudah tak jumpa.. tapi bila aku singgah di
Downtown Cheras ni macam2 jenis dan macam2 warna ada..
terbaekkkkkk la downtown cheras..
Map Downtown Cheras

downtown cheras terletak di berdekatan bulatan bandar tun razak.
kepada yang taktau boleh tengok peta downtown cheras kat atas..
 lelong lelong boxer 
 pelbagai jenis tudung ada disini..
 pukul 10mlm tak ramai lagi..
 Shopping jangan tak shopping



BACA LEBIH 200+ KOLEKSI CERITA/GAMBAR LAWAK
 pelbagai jenis dan design baju ada disini
 mainan juga dijual disini..
 Aksesori wanita turut dijual
 design menarik dan memikat mata yg memandang
hiasan rumah turut dijual :)
adik aku sibuk belek2 tudung..
tengok warna warni tudung yang di jual di downtown cheras ni..
kepada yang berminat nak datang downtown cheras ni
sila la datang waktu malam SAHAJA selepas pukul 10.00mlm..
kalu datang awai2 anda akan nampak tapaknya sahaja..
hik hik hik..

Antara yang MENARIK...