Hari Raya Merempit di Kampung Baru

2
5
views
motorsikal terpanjang
gambar hiasan

hari raya kedua – masih lagi terpaksa bekerja di hari raya menggantikan rakan-rakan yang pulang beraya.. petang waktu rehat sewaktu ingin keluar mencari makan tetiba hujan renyai turun..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

nak tak nak terpaksa redah hujan keluar untuk mencari makan untuk rakan pejabat lain.. so kitaorang merempit sekitar kampung baru mencari makan dan kebanyakkan kedai makan masih lagi tutup beraya.. sakan korang raya ekk.. hampir 20 minit pusing kampung baru terjmpa la restoran mamak… boleh la dari takda..

nasi tak banyak pilihan lauk yang ada.. so order meggie goreng mamak jela.. nak dijadikan cerita lepas pulang ke pejabat waktu buka bungkusan makanan tengok warna kat meggie goreng mamak tuh cerah je.. lain pula warnanya dari meggie goreng mamak yang pernah rasa.. bila rasa meggie dia mmg terasa meggie orang malas masak.. sempoi gile.. dah la mahal.. kedekut pulak tuh.. telur hancur sikit.. sayur sekeping dan sos… apakah ini..

tapi disebabkan lapar punya pasal dan dah beli.. so makan jela.. rezeki jangan ditolak.. komplain bebanyak pun x guna.. boikot dah restoran ni.. phuii.. aku masak lagi sedap k.. nanti aku buka kedai depan restoran kau baru tau.. krik krik krik

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here