Isteriku Curang dengan..

fuhhh.. lepas satu kes ni satu kes lagi tapi kali ni tajuk dia agak gempak sikit..
heeee bukan curang dengan manusia tapi…
isteriku curang dengan tudung sehinggakan…
semalam lepas habis mandi di hutan lipur kanching, rawang aku dan kawan
singgah di masjid india konon² nak shopping.. singgah di kedai
tudung aku pun tunggu la depan pintu.. malas nak masuk ramai sangat awek² tengah
cari tudung.. so buat muke cumil sikit duk depan pintu sambil cari² calon..



BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

sedang berdiri menanti depan pintu kedai aku ada perasan sorang akak ni
datang dengan anak dia lingkungan umur 5 tahun gitu..
sedang dia sibuk² membelek tudung anak dia berjalan keluar kedai..
aku tengok ja apa budak tuh nak buat.. dan sampai satu part
budak tuh pergi kedai sebelah.. baru aku nak panggil budak tuh tengok²
mak dia kelibut cari anak hilang.. haaa baru kau tau..
nasib anak dia tak jalan jauh lagi.. so keluar kedai boleh nampak..
tapiii.. kalu aku orang jahat.. waktu anak dia keluar kedai sorang² dah
lama selamat budak tuh aku culik… 
sooo.. kepada akak² yang bershopping tuh.. kalu boleh bawa la peneman
or dukung or ikat je anak tuh kat diri sendiri.. agar tidak berjalan keseorangan..
bahaya woOoohh.. dah la masjid india waktu petang penuh dengan manusia..
isk isk isk..
#sekadar ingatan

Antara yang MENARIK...