Kurma Madu Yuta Yusuf Taiyoob

21
874
views
Kurma Madu Yuta Yusuf Taiyoob

kalu masuk ramadhan ja mesti ramai orang akan
mencari kurma yang manis2 untuk santapan berbuka..
tak lupa juga yang murah-murah
tak sah kalu berbuka tanpa kurma..
setiap tahun keluarga aku memilih
kurma madu yuta yusuf taiyoob
✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



yang sentiasa manis dan lembut
kalu sebijik memang tak cukup untuk berbuka
disebabkan kelembutan dan kemanisannya
kurma ini menjadi pilihan keluarga aku setiap
kali ramadhan menjelang…
tak percaya ? pergi la try
hanya Rm10 Sekotak..

p/s… try waktu berbuka je beb krang
tak pasai2 kna tangkap dngan JAIS


Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih






Facebook Comments

21 COMMENTS

  1. Saya banyak terima Kurma sumbangan di pejabat. Oleh kerana terlalu banyak sangat Kurma saya sedekah kepada atendan minyak setiap kali berhenti isi minyak :-)

  2. sis pun ada kurma tuh
    nak dkt abis dah..kena beli lain..tp nak beli kurma hat lain pla tp jenama yg sm..sbb kurma ritu kering lak lapisan luo tu..rs terlikat2 kt celah gigi hahahaha

  3. rahman : poce ke idak nie ? hahah

    saiful : mkan byk2 nnti kencing manis plak :P

    biomed : heee ape kate send kat sya 3 kotak heee…

    el : adehhh… beli yang cetak rompak ke yg thun lepas pnye ? hahaha

    yuyu : heee… ok tak ?

Comments are closed.