sekitar times square

sekitar times square

31 Disember 2013 merupakah hari terakhir bagi tahun 2013 yang mana hari tersebut adalah hari selasa hari bekerja untuk ramai orang.. sebelum berakhirnya tahun 2013 yang kosong tanpa program membuatkan hati tergerak untuk join program kutipan derma yang diadakan di sekitar bukit bintang.

mula-mula memang malas nak juin kerana program berlangsung time waktu kerja.. tapi disebabkan mereka terima sekiranya datang lambat so datang juga la dengan rakan-rakan bagi menceriakan lagi group volunteer ini..

ceramah derma

ceramah derma

nak cakap otai or senior bab kutip derma ni takda la.. tapi ada banyak juga la pengalaman mengutip derma ni.. so kongsikan bersama adik-adik yang baru nak bergiat diri dalam sukarelawan ini.. tips-tips dan cara yang betoi untuk mengutip derma.. lepas ni kalu duit gaji habis boleh la kutip derma utk diri sendiri.. hik hik hik :P *kidding




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

kutipan derma

kutipan derma

planning awal untuk kutip derma di dataran merdeka terbantut bila ada perhimpunan haram yang bakal diadakan di sekitar dataran merdeka.. untuk menjaga keselamatan adik² dan kaum wanita dalam group ini makanya kami tukar lokasi ke tempat lain..

bergerak dari satu tempat ke tempat yang lain.. kutipan bermula sekitar bukit bintang dan berehat di times square utk makan dan solat maghrib dan kemudian bergerak di sekitar KLCC..

plan untuk melihat bunga api di KLCC tak kesampaian kerana lemas dengan lautan manusia warga asing yang berasak ke KLCC makanya kitaorang pulang awal bagi mengelakkan kesesakan waktu pulang nanti.. takpa la bunga api sama ja setiap tahun..

terima kasih adik² yang sudi luangkan masa untuk bersama berbakti kepada masyarakat..