Main Bontot Menjelang Perayaan

16
508
views
heee.. panas tak tajuk aku kali nie..
hari ni bukan nak cite pasal main bontot
shin chan or main bontot sesiapa
tpi bontot kereta..
bontot kereta selalu menjadi target utk dihimpit
setiap kali musim perayaan…
bontot kereta aku juga turut menjadi mangsa gay2 jalanan
yang suka ikut bontot orang.. weiii takda bontot ka
sibuk ja ikut bontot kereta orang.. dah la limit kelajuan 120km/j
ikut lah undang2.. lagipun kereta penuh.. still nak ikut
blakang bontot kereta aku.. rasa macam nak turun kereta sepak2 
bontot dia jew.. naseb la jalan banyak kereta…
✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



kadang-kadang tak paham ngan diaorg ini..
tak reti2 nak bersabar.. tak paham ke mungkin ada sebab
kenapa orang tak mengelak ke tepi.. sabar la skejab..
lagi nak ikut dekat2.. kalu nak mati pon.. pergi la 
mati sorang-sorang.. tak perlu nak ajak orang lain…
naseb ayah aku yang bawak kereta.. kalu aku yang bawak
dah lama aku main brek.. snang sket aku nak
sepak kau bile kau turun kereta
bunguks tak habis2..
statistik Ops Sikap 2011
bayangkan sekiranya anda mangsa nahas tersebut ?
bagaimana perasaan keluarga anda ?

Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih






Facebook Comments

16 COMMENTS

  1. terkejut baca tajuk tadi..ekeke

    p/s: tak suke sin chan tu..grrr rasa nak belasah je kalo jumpe budak mcm tu…muahaha

    p/s: raya tahun ni tak menarik sbb cuti sekejap jek.. xP

  2. syiela : hihihi.. tertinggal keta.. nak letak bontot kereta.. hihihi :P

    schaze : hahaha.. saje kasi gempak sket tajuk tuh.. hihihi.. cepuk ja muntot shin chan tuh hahaha..
    hahaha nak brape lame cuti ?

Comments are closed.