makan tengahari

makan tengahari

heee.. untung la kerja kat sini.. hari² makan tak boleh nak tolak.. sekejab kfc, sekejab pizza, sekejab hotel..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

tapi sejak semenjak ni asyik sibuk ja.. so mood makan memang kurang sikit.. tadi dapat perlawaan dari Angkasa Hotel Resort untuk makan tengahari.. tapi ntah kenapa mood takda nak makan walaupun makannan hotel sedap2.. kawan semua pakat pulun keliling pinggan tapi.. nak sumbat pun rasa macam malas je.. taktau dah brape susut berat badan ni..

silap silap bukan sixpack tapi boleh dapat 8 pack lagi gitu.. heee.. rasa macam lapar.. tapi ta bley nak sumbat.. isk isk isk..