Makanan Arnab Angora

9
80
views
makanan arnab angora
makanan arnab angora

Makanan Arnab Angora Рinilah makanan yang setiap hari dikunyah oleh arnab saya.. setiap 2 or 3 minggu mesti habis 2 pack makanan ni.. wajib ada yg jenis belah kiri Bengy ni.. untuk bulu arnab.. kalu letak makanan ni dari dalam lubang dia berlari keluar coz bau telur yg  dicelup madu memang sedap.. kuat je bau dia.. hihihih..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

ada lagi yang sedap dari ni.. untuk arnab berbulu lebat dan panjang.. tapi makanan dia satu packet cecah RM20 perghh.. lagi sedap maka lagi laju arnab tuh makan.. maka lagi cepatlah korang kena keluar duit.. hik hik hik.. so bagi yang tak mampu macam saya.. cukuplah sekadar yang ni..

arnab angora
arnab angora

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


9 COMMENTS

  1. salam…. sebijik rupa arnab saya putih tu bercelak juga tp sy tak tau jenis anggora ke apa…. arnab sy pun memilih juga tak nak makan palet murah…. grrr sebeg rm 20 3 hari dah habis sebab banyak mulut 11 ekor yg besar dan 7 ekor anak2…. sikit hari lagi tuan arnab yg kena ikat perut … hahah

    • dlu mcam tuh gak ada 8 ekor + 3 anak tapi dah sdekahkan.. tak tahan membela.. tapi kalu nak jimat beli yang murah je.. boleh campur2.. pagi kasi yg murah.. ptg sket letak mahal :) atau campurkan ja.. sikit2..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here