pisang goreng cheese coklat

pisang goreng cheese coklat

Mengidam Pisang Goreng Cheese Coklat – Semalam petang waktu rehat dalam kul 7 lepas habis tengok cerita cina kegemaran setiap hari kul 6 di tv2 terus mengidam pisang goreng cheese coklat. Ntak kenapa tetiba je rasa mengidam dan terus tanya kawan kedai buka tak ?




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

kawan macam x sure tapi disebabkan dah mengidam sangat pisang goreng cheese coklat ni terus gerak ke kedai pisang cheese nak tengok sendiri buka ke tidak kalu tidak selagi tuh la perot ni duk tak diam. Walaupun hampir masuk waktu maghrib tetap redahkan diri mencari pisang goreng cheese coklat dek sebabkan mengidam yang terlampau.

nasib agak baik kedai masih buka dan orang tak ramai. Sampai je pejabat terus baham pisang cheese tak tengok kiri kanan dah sedar-sedar 5minit dah licin 1 bekas.. kah kah kah.. membela ke ape taktau laa.. tapi memang berbaloi sedap dengan harga RM 6

errr.. cerita ni korang pernah rasa tak ?