Menu Masakan Ayam Pari

0
6
views

punca-darah-tinggiMenu Masakan Ayam Pari – Keletihan bekerja membuatkan kita berkata-kata tanpa berfikir atau malas berfikir. Minggu ni 3 hari berturut-turut terpaksa berpenat sedikit mengalihkan barang selain membuat kerja lebih masa membuatkan badan letih dan malas.

Semalam masuk kerja shift petang dengan keletihan baru sampai ditegur member pejabat. Macam macam ditanya termasuklah menu masakan hari ini. Ambil masa lebih 2 minit berfikir apa menu makanan yang baru lepas aku santap sebelum ke tempat kerja.. haaa sekejab je dah lupa.. kawan gelak sambil cakap “takpa-takpa pikir dulu”




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

setelah penat berfikir aku dengan confident terus jawab masak Ayam Pari.

kawan : Ayam pari ?
aku : aah ayam pari.

kawan : ada ke masakan ayam pari ?
aku : eh eh.. ntah lahh penat dah malas nak pikir hahahah terus blah

masuk dalam pejabat kawan siap cerita kat rakan pejabat.. untung laa feroz makan ayam pari hari ni.. memang kena bahan la sehari makan ayam pari..

menu sebetulnya : ayam masak kari dan ikan tenggiri goreng

kesimpulannya fikir dulu sebelum jawab.. kalu tak menjawab la kena bahan sehari..


Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here