ular king cobra
heeee… semalam aku mimpi di patuk ular…
ntah kenapa tah selalunya kalu tidur memang susah nak mimpi
kalu mimpi pun slalunya awek comel2 ja..
hik hik hik tapi semalam aku mimpi di patuk ular…
orang tua-tua ada cakap kalu mimpi di patuk ular
maknanya ada orang nak masuk meminang.. betoi ka ?
heee.. sape yang nak masuk minang aku ?
hahahaa.. agak2 yang nak meminang aku ada
macam tiz zaqyah tak ?
hik hik hik.. kalu mcam nie untung ler aku..
hahahaha… mood perasan sat…



Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

tapi ada juga yang cakap kalu mimpi
di patuk ular tuh maknanya ada orang nak sihir kita
betui ka ? heee…. percaya atau tidak kna stanby pendinding
dulu sebelum terkena… isk isk isk..
 agak2 kalu pakai pendinding macam nie ok tak ?
heeee….
heee… dalam mimpi kna patuk ular tuh aku sedut bisa ular tuh
then tetiba terbangun dari tidur… bila bangun terus 
pergi toilet dan ludah… adehhh.. tadi dalam mimpi
lupa ludah bisa tuh sampai terbawa2 time bangun….
bila di pikir2 balik tergelak den.. bley plak sambung
ludah bila dah bangun tidur.. heee.. sengal gak aku nie
hik hik hik…
p/s…. korang pernah tak mimpi di patuk ular tak ?
heeee… apa petanda ?
Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih