Nasib Lelaki Gatal

4
406
views
Nasib Lelaki Gatal

Al kisah, Seorang mamat sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap…

“Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO,
aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau”

✔ LIKE US FOR UPDATES ✔



mamat tu pun cakap…”Pertama, aku nak jadi putih.
Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga.
Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar”

mamat tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain,

mamat tu jadi……………

….mangkuk tandas wanita



p/s…. hak hak hak.. padan muke..

Nasib Lelaki Gatal

Untuk Lebih Banyak Maklumat Support Kami Dengan Klik ✔ Like Dibawah. Terima Kasih


Previous articleMencari Gadis Idaman
Next articleDoa Bangun Tidur
SHARE

4 COMMENTS

Comments are closed.