romantik

romantik

Pelajar Sekolah Kantoi Berpelukkan




BACA LEBIH 200+ KOLEKSI CERITA/GAMBAR LAWAK

semalam kerja shif pagi macam biasa la.. tengahari tuh ada hal sikit nak kena keluar sekejab.. dalam perjalanan nak turun jumpa akak sedara terserempak pelajar sekolah berpelukkan depan aku.. perghhh tak sampai 2 jam lagi nak solat jumaat dia boleh cantik punya posing kat sini..

aku dengan muka samsengnya pergi ke budak sekolah tuh terus sound.. dik kalu nak berpelukkan bukan kat sini tempatnya.. sini tempat orang kerja.. terus muke merah semua.. terus awek dia pusing tempat lain..

heeee.. dorang dah blah aku pun lepak la dengan member gosip pasal budak sekolah tuh..

aku : sott betoi budak sekolah tuh..
member : kenape ?
aku : selamber dia berpelukkan depan aku..
member : tak maki ?
aku : aku dah sound.. ada ke patut peluk kat kawasan kita tak ajak.. kita yang dah lama kat sini pun tak peluk²
member : wakakakka gampang..

Antara yang MENARIK...