Pembukaan Restoran Bersama Emma Maembong. Pagi tadi member opis kasi kad jemputan untuk menghadiri majlis pembukaan restoran baru sekitar KL jemputan untuk pejabat dan emma maembong merupakan artis jemputan untuk perasmian pembukaan restoran tersebut.




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

Pembukaan Restoran Bersama Emma Maembong

emma maembong bertudungnak dijadikan cerita member pun pelawa aku untuk ke event tersebut sekiranya aku nak menyertai event tersebut kena kasi nama nak booking tempat awal. Tapi disebabkan event waktu malam dan paginya kerja so rasa macam tak larat pulak nak pergi event terus kasi alasan kat member.

aku : xbole pergi gini..
member : kenapa ?

aku : nanti emma maembong tengok aku tergode..
member : ok lah tu…

aku : xbole gak nanti hari2 xpergi kerja… bangun tidur emma maembong sebelah hahahaha…
member : haha susah juga..

Antara yang MENARIK...