Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

0
6
views

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek. kurang ajar punya orang nak je akuuu tumbuk. Kejadian berlaku di kedai makan petang semalam.. Masa tengah makan kat kedai tadi ada la sorang makcik ni masuk dalam kedai umur dalam lingkungan 70 gitulah.

Peniaga Biadap Tolak Makcik Jual Kerepek

gambar kedai
gambar hiasan

Berjalan bongkok dengan pakaian lusuh. Makcik tu pusing2 dalam kedai. Nampak kat tangan ada bawak plastik. Pastu tiba2 tokey kedai keluar. Tokey kedai tu tanya makcik nk apa?




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

Makcik tu jawab dia datang nk jual kerepek pisang. Tiba2 tokey tu marah makcik tu sampai tolak makcik tu sampai jatuh ke lantai. Makcik tu bangun sambil nangis teresak esak.

Tokey kedai tu marah lagi makcik tu dn heret makcik tu kluar dari kedai mkn dia. Kerepek2 makcik tu habis terabur kt atas lantai. Sedih tengok makcik tu kutip kerepek dia satu persatu sambil menangis teresak esak.

Saya pun tak sampai hati tengok makcik tu sy pn bangun ambik remote tv dan alih tengok cerita lain.. hihihi kusyuk je korang baca.. tuh la lain kali jangan layan drama ja hihihi


Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here