durian batu kurau

durian batu kurau

Penipuan Durian Batu Kurau – Seronok balik kampung beraya lagi-lagi bila tiba musim durian sama musim hari raya. Bila tiba dikampung sedara mara dah siap longgok durian untuk dihidangkan kepada kita. alhamdulillah rezeki beraya tahun ini.




BACA LEBIH 200+ KOLEKSI CERITA/GAMBAR LAWAK

dah lama draft entry ni tak sanggup nak simpan lama lagi kang durian jadi tempoyak.. nak dijadikan cerita waktu balik kampung paklang borong durian dekat 20 biji owner durian kata ni durian batu kurau so paklang aku pun beli la banyak-banyak nak bagi sedara makan belanja katanya..

bila kopak durian macam-macam jenis ada.. tak sama macam durian batu kurau.. ada isi nipis, ada isi tebal, ada manis, ada busuk, macam-macam jenis laa.. bukan main lagi tokey kedai kata durian batu kurau isi tebal cantik bagai waktu nak jual. Nak buat macam mana bukan rezeki kitaorang nak makan durian batu kurau..

walaupun begitu alhamdulillah dapat juga la makan durian ntah dari mana ni.. kesian juga tengok muka paklang kecewa kena tipu.. nak kasi saudara mara rasa durian sedap alih alih kena kencing dek peniaga tak jujur.

Antara yang MENARIK...