kartun muslimah

Perempuan Melayu Bertudung di Pejabat tapi… – semalam member datang dalam kul 6 kat tempat kerja sempat lagi lepak rehat gi minum.. member kata nak teman sampai balik.. tapi lewat sangat kesian la pulak.. nak kena tunggu sampai kul 10malam.. so suruh member balik dulu..

tempat kerja dekat dengan LRT so memang pengangkutan pergi dan balik naik LRT jela.. malam semalam pulang kerja macam biasa balik kul 10 dan selalunya dalam train ni macam-macam ragam manusia kita boleh tengok dan sebab itu gak la aku suka naik train ni.. hahaha..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

sampai satu part ni dah penuh orang naik train.. tetiba ada sorang mamat ni tegur kawan perempuan sepejabat dengan dia..

lelaki : bukan ka tadi kat pejabat pakai tudung ? mana pergi tudung ?
perempuan : *diam je.. senyum tidak, marah pun tidak..

lelaki : takkan lari laju sangat sampai tudung tercabot ?

ayat dia memang kelakar sampai nak tergelak.. tapi bila tengok muka perempuan tuh kesian pun ada.. muka dah malu gila bila ramai orang tengok dia… perghhh…

sebenarnya tak salah nak menegur orang.. tapi biarlah kena pada tempatnya.. ini dikhalayak ramai dah kire mengaibkan dia.. isk isk isk.. tak patut…