abgferoz

abgferoz

Pondan ke Bapuk ? – semalam waktu kerja ada member datang kat pejabat.. sementara tunggu balik kul 5ptg member pun lepak la kat sini nak balik sekali katanya.. satu jalan.. so tak kesah la..




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

bila dah habis kerja tengok member bawa handbag macam comel je macam cantik je so mintak kat dia sat nak tolong bawa tetiba prasan comel terus suruh dia tangkap gambar.. perghh dengan lajunya terus dia bawa keluar handphone tangkap gambar.. bukan 1 tapi lebih 5 gambar dia tangkap.. hahaha.. jeles la tuh..

comel kan gambar diatas.. heee.. bila dah diupload di facebook macam² yang dikomen.. bapuk laa.. pondan laa.. haaa.. ape lagi habis semua orang datang mengomen.. siap dengan boss pun komen hahaha…

sekali sekala bila kepala dah mereng ni la jadinya.. posing sakan.. hahaha semua orang pakat pandang bila posing dengan handbag siap ada yang gelak lagi.. haaa.. baru kau tau nyah.. ingat i tak comel ka.. wakakakak..

Antara yang MENARIK...