Sakit Tak Cabut Gigi ?. Kalau nak tau sakit tak cabut gigi cuba korang cabut gigi dulu nanti korang tau la berapa sakitnya cabut gigi. Waktu cabut tak sakit lepas cabut hilang bius korang akan rasa sakit sikit sikit sikit sikit dan beberapa hari masih sakit sakit sakit.. hahaha lama woii.. nak mengunyah pun susah.

Sakit Tak Cabut Gigi ?

Cabut Gigidah seminggu rasa sakit gigi taktau sebab apa. Nak kata minum air ais sekali sekala ada lah tapi sekejab ja sakit ni dah dekat 2 minggu sakit. Akhirnya buat keputusan untuk pergi ke klinik gigi. Sampai di klinik gigi doktor kata gigi atas bawah dah gigit pipi dari dalam tu yang bengkak kena cabut salah satu untuk elak dari gigit lagi.




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

Maka terpaksalah cabut gigi bongsu geraham atas untuk elak terus dari gigit pipi pau ni. Lepas bius terus cabut gigi mula-mula takda rasa sakit tapi lepas bius habis mula rasa macam-macam. Cabut satu batang gigi tapi rasa macam cabut semua gigi pula. Walaupun takda la sakit sangat tapi rasa sakit tu tak selesa sebab rasa xpuas nak minum, nak kunyah nak senyum pun susah hahaha senang cakap TAK BEST.

tapi doktor ada share sikit tips lepas cabut gigi untuk cepat baik.

1. jangan selalu ludah
2. jangan selalu komoh
3. jangan minum/makan benda panas
4. jangan makan makanan pedas

harap-harap cepatlah sembuh tak sabar nak makan macam-macam balik.