Selipar Hampir di Sambar lepas Solat Jumaat

7
7
views
Selipar Crocs


heee… pernah tak dengar pepatah buang yang keruh ambil yang jernih
lebih kurang ni la.. buang yang lama ambil yang baru..
tuh la yang hampir terkena kat aku time balik dari solat jumaat..

selepas membaca doa salam2 masa untuk balik..
jeling2 tengok mana satu la kasut den..
tetiba terperasan ada sorang mamat rupe ala pakistan gitu..
sedap je menyarung selipar aku..

feroz : bro bro.. selipar saya tuh..
bro :  eh ye ka ? sori sori..
feroz : takpe2..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

terus dia blah dari situ..
fuhhh.. nasib aku nampak.. kalu tak dah selamat slipar aku..
hihihih silap2 terpaksa balik kaki ayam..

nampak cute kan berkaki ayam ?
heeee.. O.o”

kepada mereka2 yang  duduk jauh dan berselipar baru
nasihat untuk korang letak selipar di tempat yang selamat
atau tempat tersorok sikit..
agar tidak tersilap sarung oleh orang2 lain yang barangkali
nak cepat balik… 

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

7 COMMENTS

  1. arra : hihihi naseb naseb :P

    Nizam : hahhaah otakkau :P

    Cik pipi : hihihi murah je.. tuh pun nak disebat :P

    putery : hihihi slmat2 :P naseb cepat

    meow : hehehe.. kalu tidak naseb bdan :P

Comments are closed.