Buah Betik yang BELUM MASAK

alahaiii… kalu balik je kampung mesti teringat
buah buah yang segar bugar… tapi apakan daya
bila kita balik je musimnya belum tiba..
rasa macam nak patah balik kl je kan kan kan.. ?
 penuh buah durian.. tpi yang gugur bley kire pakai jari..
sob sob sob.. dapat gak la merasa…



BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
 buah nangka yang hampir hampir masak..
buah rambutan kegemaran ku.. dari kecik
sampai membesar ni lah pokoknya yg aku panjat
yang aku kait, yg aku goncang untuk dapatkan buah rambutan
hik hik hik tapi sayang buahnya belum cukup umur
untuk dipetik dan dimakan..
alahai.. da naseb badan.. balik kampung belum musim..
agak2 kalu ada rezeki boleh balik time hari raya aidilfitri
mesti dah masakkan kan kan..
harap2 tak habis dulu la..
hik hik hik…

Antara yang MENARIK...