Takda Bulu Licin Beb

2
3
views
Takda Bulu Licin Beb

adeii.. tengok kat lengan aku tuh… licin beb takda bulu lagi..
hik hik hik.. naseb naseb..
agak2 korang sebab ape ekk ?
heee.. tak semua orang akan dapat kesan seperti ni..
hanya mereka-mereka yang berbulu tangan yang cute macam aku 
ni ja yang ada kesan cute macam nie..
kalu nak tau kesan ni disebabkan oleh pakai
jam besi setiap hari..
heee…



Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

contoh jam besi

jarak antara tali besi jam ni lah penyebab
bulu aku di tarek sehelai demi sehelai
sampai lah botak gini…
adeii.. kesian kan kan kan…
lepas ni takda la nak cari tali besi lagi..
pakai kulit je.. asyik bertukar pun takpe la..
janji tak botak keliling pergelangan tangan aku..
hik hik hik..

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


Previous articleRadio Suria Fm Online
Next articleType Zerg Rush
SHARE

2 COMMENTS

  1. hang aku ada…kat kaki…haa tu xde pakai jam ok..ntah mmg dr dulu xde…cam best je kan xde bulu wakakakakaka

Comments are closed.