taman tasik ampang hilir

taman tasik ampang hilir

minggu lepas abang dengan akak ipar balik rumah tak buat apa so petang tuh dorang plan nak melepak di taman tasik titiwangsa tapi disebabkan lambat keluar dan hari dah petang plan di tukar ke taman tasik ampang hilir aka lombong ski.

lombong ski

taman tasik ampang hilir

dahulunya digelar Lombong Ski tempat orang memancing hujung minggu tapi setelah diubahsuai menjadi taman nama turut ditukar kepada Taman Tasik Ampang Hilir yang kini menjadi tempat berjoging, berbasikal, badminton dan tempat melepak keluarga diwaktu petang.




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

taman tasik ampang hilir

taman tasik ampang hilir

waktu singgah kat sini memang ramai orang.. kebanyakannya yang bekeluarga.. meriah sangat.. seronok tengok aktiviti berkeluarga yang sihat disini.. sejuk mata memandang..  ohh Taman Tasik Ampang Hilir aku telah jatuh cinta…

taman tasik ampang hilir

taman tasik ampang hilir

memang ramai yang berjoging waktu petang..  terutamanya awek cumil² membuatkan saya tak jadi nak pulang awai.. hik hik hik.. sejuk ja udara kat sini tapi satu je yang mencacatkan pemandangan saya..

sampah sarap

sampah sarap

kalu dah berkelah dan beriadah takkan la tinggal sampah kat situ je.. walaupun dah bungkus dalam plastik carilah tong sampah buangkan sampah anda dalam tong sampah.. dah mcam tak bertamadun.. banyak sampah tepi tasik..