Terpeluk Amoi Cun dalam LRT

4
10
views
Amoi
Amoi

Terpeluk Amoi Cun dalam LRT

beberapa hari lepas admin pergi pusing² times square.. waktu nak balik tuh admin naik train ke ampang.. train memang penuh la time waktu balik kerja.. tapi nasib dapat tempat duduk.. yang berdiri semua muda-muda so takpe la duduk.. tengah sedap² layan lagu tetiba train brek mengejut then sorang amoi cun terpusing pusing dan tetiba nak jatuh mengadap admin.. cepat2 admin sambut.. hik hik kalu tak sambut maka duduk atas riba la jawab nye..




Koleksi Cerita Lawak
Koleksi Artikel Tips dan Info Cinta

hahahaha pakat gelak orang kat situ.. hahaha naseb sempat sambut kalu terduduk atas riba mau malu admin.. hik hik.. naseb baik cun so hanya mampu tersenyum jela.. rezeki bukan datang selalu kan kan kan.. hahaha.. lagi lagi amoi cun wakkakaka..
opssss terlebey sudahh.. hik hik

so kepada yang menaiki LRT pegang tuh elok² sikit takut tetiba train brek dah terduduk atas pakwe cumil.. kalu cumil mcam admin takpe.. kalu terduduk atas pakwe gigi tada or pakwe gatai kan dah payah nak bangun hahahaha…


Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih


4 COMMENTS

  1. haha mesti kelakar waktu tukan haha , dah pernah kena tapi naik bas lah , bas awam tengah duduk sedap atas kepala ketiak bangla dia pegang tempat pemegang atas haha dekah gila masa tu, tahan jelah dh nasib badan ngee~ =D

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here