lif

contoh lif

Siapa pernah terperangkap dalam lif ? mungkin tak ramai yang pernah merasai pengalaman terperangkap dalam lif.. tapi inilah yang terjadi kepada ku tadi sewaktu nak pergi ke pejabat.

hari ni semangat nak datang awal ke pejabat walaupun shift aku pukul 1ptg tapi hari ini TER rajin sedikit datang awai. Mungkin disebabkan aku datang awal makanya lif saja nak menguji iman aku dimana aku terperangkap dalam lif kira-kira 5 minit sebelum ada orang datang repair lif tersebut.. nasib baik dalam lif ramai orang so control macho jadi hero tekan loceng.. kalu sorang² mungkin dah menjerit macam perempuan kot.. hahaha.. (memang tak laa..)




BACA KISAH BENAR ISTERI CURANG
MISTERI PENGALAMAN PEMANDU VAN JENAZAH

dalam 5 minit kemudian ada orang datang repair lif tersebut.. sebelum repair mamat yg repair tuh cakap lif padat sangat sebab tuh la sangkut.. errr.. 11 orang je pun dalam lif tuh.. ada ruang muat 3 or 4 orang lagi.. lagipun lif tak berbunyi bila masuk dan tiada tulisan brapa limit satu lif.. so mana la kitaorg tau..

sebelum ini pernah juga terjadi tapi bukan terperangkap dalam lif cuma terperangkap had laju lif je.. cerita dia bermula bila aku nak pulang balik kerja.. masuk lif dengan 2 orang perempuan yg tak dikenali.. kitaorg tekan button G untuk turun bawah sekali.. tetiba lif lain macam laju terus ke G dari tingkat 4… ok la.. takda apa² berlaku tapi pintu lif tak terbuka sebaliknya lif terus naik semula ke tingkat 4 dalam beberapa saat.. perghh time tuh memang lemah semangat.. kitaorg terus keluar lif dan tunggu lif sebelah…

Antara yang MENARIK...