Perempuan dan Perfume





Kartun Muslimah
Kartun Muslimah

Memang tidak dapat dinafikan perfume amat diperlukan dalam kehidupan harian terutamanya mereka yang bekerja dan belajar. Lagi-lagi mereka yang sentiasa berhadapan dengan orang lain dalam kehidupan seharian.

tapi kebanyakan perempuan lebih gemar menggunakan perfume ‘sebotol sekali pakai’ bukan untuk mengata atau mengutuk, cuma perli ja.. hik hik hik.. tak salah memakai perfume tapi cukuplah sekadar untuk anda kelihatan wangi dan tidak berbau.. bukan untuk menusuk hidung kaum adam yang lalu lalang sebelah anda..

pernah beberapa kali sedang duduk berborak atau makan tetiba lalu perempuan berhampiran saya dan saya bersin or tetiba hingus keluar disebabkan hidung yang agak sensitif terhadap perfume 1 botol.

beberapa hari lepas pulang dari kerja ada lepak makan dengan kawan perempuan bila datang ja dia dari jauh lagi dah dapat bau perfume yang dia pakai, memang wangi dan memang menggoda.. perghhh.. dalam duduk berborak tuh ada juga perli si dia

feroz : amboihhh, wanginya..
si dia : *hanya tersenyum
feroz : nie pakai perfume sebotol ek ? kuatnya bau..
si dia : mana ada.. sikit je..

haaaa… part sikit ni macam tak percaya.. perempuan ? sikit ? hahahaha agak susah nak dipercayai.. mungkin ada.. tapi tak ramai.. dan untuk kaum² adam diluar sana.. ini ada sedikit taskirah untuk anda semua..

Wanita Adalah Ujian Kepada Lelaki
Daripada Usamah bin Zais R.huma dari Nabi SAW sabdanya, “Aku tidak tinggalkan selepas kematianku satu ujian kepada kaum lelaki yang lebih mencabar melainkan ujian dengan perempuan”.

bercerita tentang perfume ni teringat perfume kat rumah dah nak habis.. mungkin pasal bergaya sakan waktu raya.. lepas habis raya ni sibuk sikit dengan kerja dan blog yang dah berhabuk so tak sempat nak bershopping tapi baru² ini dpat email dari zalora.com.my so teringat akan shopping online.. bila di godek-godek dalam zalora terjumpa perfume adidas ni..

perfume adidas
perfume adidas

agak² kalu kenyit² mata kat owner zalora.com.my ni dapat tak buy 1 free 3 ? hihihih..

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.